Brev:
Søvn og sult?
13. februar 2017
Alder:
6 mdr.
Søvn og sult?
Hej Helen.
Min dreng er 6 måneder korrigeret 5 måneder.
Han puttes til natten kl. 20, vågner igen ca. kl. 23, kl. 02 kl. 05 og så igen kl. 08. Han har en tendens til at vågne op skrigende omring kl. 23 og det kan godt tage sin tid at få ham til at falde til ro igen.
Jeg er lidt i tvivl om det er normalt at han stadig vågner op og er sulten hver 3 time? Har han stadig brug for mælk så mange gange om natten, fordi han er præmatur? Den eneste måde jeg kan få ham til at falde til ro på om natten er ved at give ham flaske, om han så spiser det hele der bliver tilbudt er forskelligt. Sut bruger han sjældent og bliver endnu mere gal hvis man prøver at give ham den om natten.
Han er en stor dreng i forhold til at han er 6,5 uge for tidlig født.
Vejer omrking 8000 g og er 72 lang.
Vi er godt igang med skemad. Ca. 3 gange dagligt, hvilket han trives med.
På forhånd tak for svar :)